Проблемний семінар для працівників психологічної служби ПТНЗ з профілактики булінгу в учнівському середовищі
Відповідно до плану роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області 28 березня 2017 року відбувся проблемний семінар для практичних психологів і соціальних педагогів професійно-технічних навчальних закладів області на тему «Булінг як чинник психологічного нездоров’я учнів».
Булінг - надзвичайно негативне соціально-психологічне явище, яке поширене в сучасних навчальних закладах. Але цю проблему з тих чи тих причин замовчують, не афішують випадки знущань, їх не прийнято обговорювати. Роль працівників психологічної служби у профілактиці булінгу дуже важлива.
Досвідом роботи з теми семінару поділилися працівники психологічної служби Нетішинського професійного ліцею - практичний психолог Козубська Наталія Миколаївна і соціальний педагог Степанюк Світлана Сергіївна.
У ході методичного заходу було висвітлене питання «Булінг як соціально-психологічна проблема», проаналізовано результати проведеного анкетування «Я і соціальні мережі» та запропоновано тренінгове заняття «Життя - найвища цінність людини».
З метою профілактики булінгу в ПТНЗ практичні психологи і соціальні педагоги мають завчасно проводити психологічну діагностику та застосовувати просвітницько-профілактичні форми роботи.
Матеріали обласного семінару систематизовано та розміщено на інформаційному порталі «Профтехосвіта Хмельниччини».
Підвищення ефективності методичної роботи на рівні ЗП(ПТ)О як необхідна умова професійного розвитку педагога
Науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області 14 лютого 2019 року було проведено семінар в режимі он-лайн для заступників директорів з навчально-методичної роботи та методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з теми: «Підвищення ефективності методичної роботи на рівні ЗП(ПТ)О як необхідна умова професійного розвитку педагога».