Лабораторія виховної роботи

 

Лабораторія виховної роботи

 

  Напрями роботи:

 

- моніторинг якості навчально-виховного процесу та позаурочної діяльності в закладах профтехосвіти області;
- здійснення науково-методичного керівництва організацією виховної роботи та системи планування, обліку і контролю виховної роботи в ПТНЗ;
- спрямування виховної роботи закладів профтехосвіти на формування особистості, утвердження особистісно орієнтованої методики виховання;
- науково-методичний супровід діяльності практичних психологів та соціальних педагогів ПТНЗ (розробка і впровадження методичного інструментарію психолога, сприяння підвищенню професійного рівня та проведення атестації працівників психологічної служби, здійснення експертної оцінки педагогічних та психологічних інновацій);
- спрямування виховної роботи на використання теорії людиноцентризму, управління процесом соціальної адаптації учнів, організацію соціального захисту вразливих категорій учнівської молоді, превентивного виховання, пропаганду та організацію здорового способу життя, валеологічну та екологічну освіту, профілактику адиктивної поведінки учнів, залучення громадських, правоохоронних, молодіжних організацій, сприяння працевлаштування учнів, організацію змістовного дозвілля тощо;
- координація учнівського самоврядування у закладах профтехосвіти;
- забезпечення організації роботи постійно діючих консультпунктів, навчальних семінарів для заступників директорів з виховної роботи, вихователів гуртожитків, класних керівників, викладачів фізичного виховання та предмета «Захист Вітчизни»;
- розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників, керівництво педагогічними дослідженнями, здійснення дослідно-експериментальної роботи;
- видання інформаційних бюлетенів, методичних розробок.
2018-12-18 11:57:33
Всеукраїнська конференція «Кар'єрна компетентність майбутніх кваліфікованих робітників в постіндустріальному суспільстві: проблеми та перспективи розвитку»

В умовах постіндустріального суспільства особливо актуалізується проблема формування особистості, здатної до успішної самореалізації в світі праці. У цьому сенсі успішність сучасної професійної освіти залежить від гнучкого реагування на постійно змінювані умови ринку праці, тобто підготовки фахівців, здатних оперативно перебудовувати зміст професійної діяльності, прогнозувати власний кар’єрний розвиток.

© 2015 Усі права належать НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області