Монографія «Науково-методичні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників в умовах євроінтеграції»

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

1.1. Система професійно-технічної освіти у вимірах європейського освітнього простору

1.2. Особливості компетентнісного підхіду до професійної підготовки кваліфікованих робітників

1.3. Особистісно-орієнтований підхід до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника

1.4. Вимоги культурологічного підхіду до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

2.1. Педагогічні технології реалізації особистісно-орієнтованого підходу в підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

2.2. Засоби навчання в структурі педагогічної технології: дидактична характеристика, методика застосування у навчальному процесі

2.3. Проблемне навчання як основа особистісно-орієнтованих технологій підготовки кваліфікованих робітників

2.4. Застосування Case Studies технології у професійній підготовці фахівців-аграрників

РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

3.1. Психолого-педагогічні особливості навчально-пізнавальної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників

3.2. Основні наукові положення сучасної теорії контролю знань

3.3. Організаційно-технологічні аспекти розробки тестів успішності навчання

3.4. Технологія оцінювання складності навчальних дій та тестових завдань

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

2018-06-27 12:08:43
ЗПО Хмельниччини підвищують якість освіти через упровадження результатів дослідно-експериментальної роботи

Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області на засіданні науково-методичної ради 26 червня 2018 року розглянув результати регіональної дослідно-експериментальної роботи з проблем забезпечення якості професійної освіти шляхом упровадження елементів дуальної форми навчання та створення внутрішньої системи забезпечення якості. Учасники науково-представницького зібрання проаналізували результати ДПА та ЗНО й оновили організаційний інструментарій курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗПО при НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області.

© 2015 Усі права належать НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області